Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

.eu / new expiration date ab 15.09.2014

sleepalot

New member
Registriert
27. Feb. 2014
Beiträge
533
Reaktionspunkte
0
Zur Info...

As of September 15, 2014 newly registered .EU domain names will no longer expire at the end of the month but rather at the end of their registration term, calculated in years starting on the registration date and ranging from one to ten years. Domain names registered on February 29 will always expire on February 28.
This change has been incorporated into a new version of the .EU Terms and Conditions, which will go into effect on September 15, 2014. Due to the system adaption the .EU registry won't be accessible from September 12, 2014, 22:00 UTC until September 15, 2014, 07:00 UTC. During this time frame domain changes and registrations aren't possible.

Example for a 1-year registration:

Current situation until September 15, 2014:
Registration date = January 15, 2014
Expiration date = January 31, 2015 (= January 15, 2014 + forward to the end of month + 1 year)

New situation, after September 15, 2014:
Registration date = January 15, 2014
Expiration date = January 15, 2015 (= January 15, 2014 + 1 year)
 
Danke für die Infos. Aber .eu snappen macht doch eh keinen Spass ;)
 
Danke für die Infos. Aber .eu snappen macht doch eh keinen Spass ;)

ja... ist schon so... aber ab und zu kommt da doch auch was mb ähhh schönes :-)

grundsätzlich halte ich die augen immer etwas offen... letzten sonntag droppte mal einfach so die leasing*it
 
Aus diesen ganzen Endungen halte ich mich mittlerweile (wieder) heraus. Klar kann man hier auch Schnäppchen machen, aber das ist schon mit extrem hohem Aufwand verbunden.
Selbst, was deutsche CNO angeht, so halte ich mich immer mehr zurück, werde sogar die kommenden Tage eine sehr große Löschung vornehmen.

.de Rules ;)
 
Bevor du löscht schick mir die Liste ;-) :bandit:

Aus diesen ganzen Endungen halte ich mich mittlerweile (wieder) heraus. Klar kann man hier auch Schnäppchen machen, aber das ist schon mit extrem hohem Aufwand verbunden.
Selbst, was deutsche CNO angeht, so halte ich mich immer mehr zurück, werde sogar die kommenden Tage eine sehr große Löschung vornehmen.

.de Rules ;)
 
Zurück
Oben